Ми діємо в рамках норм закону України «Про захист прав споживачів».

Згідно ст. 9 закону України «Про захист прав споживачів»
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. 
Споживач має право на обмін товару протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. 
Обмін товару провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. 
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару. 
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Будь ласка, зверни увагу:
Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1 642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005
Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172
Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.
До таких товарів відносяться:

  1. Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни
  2. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння
  3. Непродовольчі товари:
  •  фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
  •  корсетні товари
  •  парфюмерно-косметичні вироби
  •  пір'яно-пухові вироби
  •  дитячі іграшки м'які
  •  дитячі іграшки гумові надувні
  •  зубні щітки
  •  мундштуки
  •  апарати для гоління
  •  помазки для гоління
  •  гребінця, гребінці та щітки масажні
  •  сурдини (для духових музичних інструментів)
  •  скрипкові підборіддя
  •  рукавички
  •  тканини
  •  тюлегардинні і мереживні полотна
  •  килимові вироби метражні
  •  білизна натільна
  •  білизна постільна
  •  панчішно-шкарпеткові вироби
  •  товари в аерозольній упаковці
  •  друковані видання
  •  лінійний і листковий металопрокат, трубна продукція пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокністие і деревостружкові плити фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір визначений покупцем (замовником)
  •  аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
  •  вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  •  товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
  •  інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)

Тобі буде відмовлено в заміні товару (повернення грошей), якщо:
1. З моменту покупки товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів.
2. Товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні.
3. При перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження та ін.).
4. Відсутня документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.

Якщо товар не був повернений під час доставки, то повернення здійснюється Покупцем на наш склад.
Кур'єри за поверненням товару не виїжджають!

 

Умови гарантії:

На всі товари, які купуються в інтернет-магазині bezypakovki.com.ua поширюється гарантія.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або товарний чек інтернет-магазину bezypakovki.com.ua

Процедура прийому товару по гарантійним зобов'язанням:
1. Товар повинен мати оригінальну упаковку.
2. Якщо товар не має повної комплектації (зарядного пристрою, оригінальної упаковки), то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами (в такому випадку можливий лише варіант ремонту товару).
3. До товару повинен бути доданий докладний опис дефектів з зазначенням ситуації, коли і за яких умов проявляється даний дефект.
Тобі необхідно вислати нам товар перевізником "Нова Пошта" за адресою м.Київ, відділення № 37.

Разом з товаром Тобі необхідно вислати:
1. Товар в повній комплектації.
2. Копію чека, що підтверджує покупку .
3. Оригінал гарантійного талона (якщо був в комплекті).
4. Заява (довільної форми) в якому необхідно описати докладно причину повернення товару, вказати дані карти ПриватБанку, дані одержувача і номер замовлення, контактний номер телефону.

Після відправки товару обов'язково відправ номер замовлення, найменування товару та номер декларації на електронну скриньку info @ bezypakovki.com.ua